چگونگي آپديت فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

چگونگي آپديت فروشگاه اينترنتي

ممكن است فروشگاه اينترنتي شما در حال حاظر از وضعيت خوبي برخوردار باشد، اما توسعه تجارت الكترونيك سرعت بسيار زيادي دارد. اگر شما فروشگاه خود را با استفاده از آخرين ابزار هاي توسعه فروشگاه هاي اينترنتي آپديت نكنيد، اين امكان وجود دارد كه علاوه بر به دست نياوردن مشتريان جديد حتي مشترياني كه در فروشگاه شما وجود دارند را نيز از دست بدهيد. در اين مقاله به چگونگي آپديت كردن فروشگاه هاي اينترنتي پرداخته ايم:

فروشگاه 

مطالعه وبلاگ هاي صنعتي

وبلاگ هاي فروشگاهي صنعتي زيادي وجود دارند كه شما نحوه آپديت كردن يك فروشگاه اينترنتي را مي توانيد با تحليل اين وبلاگ ها ياد بگيريد. همچنين مي توانيد از يك سرويس هاي مديريت فيد مانند Feedly استفاده كنيد. با استفاده از اين روش شما مي توانيد به جاي اين كه هر روز به وب سايت هاي مد نظرتان سر به بزنيد به راحتي از اطلاعات آن ها آگاهي پيدا كنيد.

ايجاد ارتباط با بازرگانان

در حالي كه خواندن مقالات صنعتي براي شروع بسيار مفيد است، اما برقراي ارتباط با بازرگانان مختلف ضروري است. ساير بازرگانان فروشگاه هاي اينترتي داستان هايي براي گفتن و تجربه اي براي به اشتراك گذاشتن با شما دارند كه استفاده از اين اطلاعات قطعا مي تواند به پيشرفت شما كمك كند. ايجاد روابط قوي با ساير فروشگاه هاي تجارت الكترونيك، بينش شما را نسبت به فن آوري هاي جديد كه از آن استفاده مي كنند، گسترش خواهد داد و فرصت هاي جديد بازاريابي كه آن ها در حال بهره بردن از آن هستند را در اختيار شما قرار مي دهد.

عضويت در انجمن هاي اينترنتي

شما هميشه نمي توانيد با متخصصان تجاري و متخصصان تجارت الكترونيك ملاقات شخصي داشته باشيد. استفاده از انجمن هاي اينترنتي آنلاين اين امكان را به شما خواهد داد تا به صورت اينترنتي از مزاياي برقراري ارتباط با متخصصان تجاري بهره مند شويد. استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك يكي از بهترين راه ها براي ايجاد اين گونه ارتباطات است.

ثبت نام در خبرنامه ها

با توجه به اين كه كسب و كار هاي اينترنتي به سرعت در حال توسعه هستند شما فرصت نخواهيد كرد كه هر روز براي به دست آوردن اطلاعات جديد به جستجو بپردازيد. ثبت نام در خبر نامه ها و ارسال آخرين اخبار تجارت الكترونيكي به صندوق پستي شما يك راه مناسب براي پيشرفت شما خواهد بود. اين گونه وب سايت ها اغلب به جمع آوري جديد ترين مطالب و اخبار توسعه فروشگاه هاي اينترنتي مي پردازند و سپس آن ها را براي شما ارسال مي كنند، بدون اين كه شما زحمتي براي جستجو اين مطالب داشته باشيد.

شركت در مراسم ها و رويداد ها

جلسات، كنفرانس ها و ساير رويدادهاي تجارت الكترونيك براي هر بازرگان فروشگاه اينترنتي كه به دنبال درك عميق از صنعت است بسيار مهم مي باشد. در اين جلسات شما مي توانيد از سخنراني كارشناسان كه در خط مقدم فن آوري تجارت الكترونيك فعاليت دارند، بهره مند شويد.

در پايان اگر مي خواهيد با تغييرات مهم در تجارت الكترونيك دانش خود را به روز نگه داريد، بايد حداقل تعداد كمي از اين منابع را بررسي كنيد. هنگامي كه فهرستي قوي از منابع قابل اعتماد را ايجاد كرديد، مي توانيد تغييرات در زمينه تجارت الكترونيك را به عنوان يك كار لذت بخش و پرطرفدار ادامه دهيد.

فروشگاه اينترنتي




تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد